Thursday, February 2, 2012

Vive la France, b**!!!

BESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀBESĪ ĀRĀ

Comment c'est possible???

Es jau biju aizmirsusi visus čakarus, kas ir bijuši sakarā ar mācībām šeit un visām padarīšanām. BET nē!! Aizeju uz stundu, kurai bija jāsākas 9.00. Of course, telpā tikai apkopēja mīcās. Es ar šokētu ģīmīti stāvu, prasu - šeit būs stunda? Vinja saka, jā 9.30 :D:D:D bļin, ok, es nodomāju, laikam tas ir normāli, jo kas tad ir pusstunda, salīdzinoši ar 2h gaidīšanas, ko ir nācies piedzīvot. ok, staigāju apkārt, valkājos. Atnāk vēl viena erasmusiete no Vācijas. Abas stāvam kā idiotes, paldies Dievam man ne vienīgajai viss šeit liekas dīvaini. KUR MĒS VARAM REDZĒT STUNDU IZMAIŅAS??? jo tur, kur parasti tam būtu jāatrodas, nekā nav.(manuprāt, bieži vien, tas notiek tādā ''padod tālāk'' līmenī). Ok, vāciete saka, ejam kkam uzprasam. Aizejam pie vienas sievietes, kura mums iesaka skatīties uz tā dēļa, uz kura nekā nav. Ok,mums jau nav grūtu aiziet paskatīties vēlreiz. Paldies Dievam, šī iznāk un saka.... khem..... sargiet viegli plīstošus priekšmetus šobrīd no manis  - ''Šī stunda sāksies tikai marta beigās, jo studentiem tagad ir prakse''.

Es negribu tālāk komentēt.



Ā, jā. Domājām īrēt riteņus. Meitenes aizgāja uz turieni. Tie saka, vajag čeku grāmatinju (wtf) . Ok, viņas aiziet uz banku- šamējies saka, ka ārzemniekiem viņi čeku grāmatinjas nepiešķir.
ok. VIVE LA FRANCE...

No comments:

Post a Comment